Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~boomer | użytkownik

imię i nazwiskoMarcin Antonowicz adresJasień zarejestrowany19.08.2007 @09:44:51 ostatnio na stronie23.04.2012 @19:21:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwczekit.com Gadu-Gadu6605703
digarty54 komentarze64 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Hype    21.08.2011 @23:28:14
booomer czemu juz nie dzialasz
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~npix    16.02.2009 @11:13:55
nawet nie zobaczyłem na datę tego plakatu ;o
troszku odkopane to fakt xD
pozdrawiam.
~margolcia    13.01.2009 @11:26:55
O i znalazłam Pana na digarcie, daje watcha
~inaczejtrampek    24.12.2008 @17:01:16
szczerze mówiąc chciałam go usunąć ale zapomniałam ^^^^^^
~TuchaDreamer    12.12.2008 @12:25:48
Widze,że lubisz moje rytmy
pozrawiam
~Hype    06.12.2008 @16:33:11
hahaha no boje sie, ze tak ludzie pomyślą ;/
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~ulalanalala    22.11.2008 @16:56:46
aaa grafike powiadasz no to witam kolege po fachu pozdro
~ulalanalala    21.11.2008 @23:31:52
zajebiste pracki no nie moge sie zdecydowac,,, zaraz cos tam pooceniam
~ulalanalala    21.11.2008 @23:26:16
hehe no to wsumie dobrze wykminiłam. nom a pracka moja robiona u Bobra nom tak czy innaczej u Syrenki tez . dzieki za komentarz jesli moge, co co studiujesz na naszej wspaniałym autustycznym instytucie??
~Hype    07.11.2008 @13:39:14
no dzis sie wybieram kupic
dokladnie za.. 20 minut ide :D
_______
VARTICAL | FEWGRAMZ
~marxy    10.10.2008 @22:27:25
racja ;p ale to nie zmienia mojej sugestii
~Atrapa    12.09.2008 @17:06:40
pewnie usuną zanim wejdziesz ale jest tam płonący klocek ,czyli hot shit:D
~Atrapa    12.09.2008 @12:59:01
fakt ,powodzenia...też niedługo zaczynam robić koszulki ,a trzeba szanować konkurencję:D
~Atrapa    12.09.2008 @12:50:03
Bo warto ludziom się podoba...widocznie każdy w dymiącej kupie może dostrzec coś innego:P
~Atrapa    12.09.2008 @12:44:26
nieobrażaj się...niepowiedziałem ,że widziałem koszulki takie ,ale pomysł owszem ,np.w moim liceum na ławce ktoś narysował taki motyw ...pamiętam jak dziś
~PeRu    18.08.2008 @20:47:12
nie lubie wystawiac zlych komentow.
_______
Jeśli masz serce, wstrzymaj na chwilę bicie...
~SZK    16.08.2008 @17:42:02
Dokładnie.
~SZK    16.08.2008 @16:42:51
No to dobra opcja.
Też jakoś chciałbym zacząć robić druk z kierunkiem właśnie na plakaty i okładki ale jedyny znajomy z muzycznego świadka to producent grezz [http://harygrezz.prv.pl/] ale on się nie pcha aż tak do wydawania nowych cd
~SZK    16.08.2008 @15:30:36
To całkiem zajebiście. Ty pracujesz dla nich ogółem jakoś czy po prostu masz kontakt z jakimiś organizatorami że akurat Ty robisz te okładki?
~PeRu    13.07.2008 @14:58:06
hehe, tak dookladnie
pozdrowienia
wpadnij czasem na
http://www.myspace.com/perupl
yoyoy :D
_______
Jeśli masz serce, wstrzymaj na chwilę bicie...
~BAKI    14.05.2008 @18:58:19
no to sam widzisz, jak sie sprzedaje to znaczy ze jest dobrze ale nie zawsze jest dobre najwidoczniej sie myle nie moj styl...schematy trzeba lamac masz racje ale te grafiki nie zaskakuja niczym nadzwyczaj swiezym jest to rowniez znany uklad i budowa.w sumie najwazniejsze zeby ludziom sie podobalo a skoro festiwal pozytywny to czemu nie...
~BAKI    14.05.2008 @18:29:51
nie trzeba byc tendencyjnym ale jednak hh to pewien styl poza ktory nie powinno sie wykraczac. najlepiej zrob sonde wsrod osob ktore siedza w kulturze hh i oni powiedza Ci najlepiej co pasuje i czego oczekuja. moze sie myle, ale tak jak Ci napisalem mnie to nie podchodzi. pozdrawaim
+lysyszyn    13.05.2008 @21:08:56
Dzięki za komentarz
Do druku poszło poprawione - z cieniem ostrym za napisami - i wszystko jest elegancko czytelne Po prostu podglądu na DA mi sie już nie chciało zmieniać.
Pozdrawiam!
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt